Förbaskade fläsk

JA inte blev det bra iaf...knaperstekt?
släng dig i väggen....en del var knaprigare än knäckebröd! Så det var ju en flopp, stekte nog lite väl länge, men då är jag en erfarenhet rikare =) mina stuvade makaroner blev iaf utsökta....om man nu kan säga utsökt om något så simpelt som pasta???
Hmm....men det finns ju å andra sidan väldans mycket god pasta, så jaa, man kna nog kalla pasta utsökt... så därför kallar jag moina stuvade gammeldags makaroner för utsökta :D

Nu ska jag fixa det sista, borsta gaddarna och se utröstningen i Let´s Dane, för mig personligen så gör det inget om Elisabeth eller Carl-jan åker...tycker inte dom tillför något...
Sen hejjar jag på Laila och Morgan, mina favvisar =)

Sen drar jag mig undan till "da bed"

Hoppas jag hinner skriva nån gång under morgon dagen iaf!

puss heje

Kommentarer
Postat av: Carro

Morgan eller? Njaaa tycker ja allt:) Haha! Me nu måste ja slänga mig i säng känner ja:) Hälsa Maria som ja sa nyss oxå;) Hörs imon! PUSS!

2009-01-17 @ 22:14:28
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0