Baby på dagis

Ja där är min skrutt, Danne lämnade honom vid nio o så ska han vara där ca halv 2 igen för Liam sover inte så jättelänge så han vaknar nog där nånstans. Under tiden är Danne med o åker med Svana och jag är hemma med Oliver....
Tänkte att jag skulle gå och lägga mig så fort dom åkt....men så blev det inte, satt igång att röjja ist =)
Så nu har jag tömt och packat ner (?!) det som stod på byrån i sovrummet, ändå inget Liam använder liksom och torkade allting och så ställde jag upp alla gosedjuren på den ist vilket gjorde att det blev mkt mer yta på golvet så då fick jag ju fart att plocka leksaker =) ta bort julstjärnan och städa i största allmänhet =)
Så nu kan man säga att julen är bortstädad....=( lite trist för det blir så mörkt, älskar när man kommer hem när det lyser i fönstren och så...men men.
Så nu kör jag en maskin och har vikt o plockat in tvätt.....tänkte sätta mig o skriva en kladd på ansökan om sommarjobb.....dags för det oxxo :/ sen måste jag ringa nyströmska oxxo....drar mig sådant...jäkla skit...men nått måste jag ju göra liksom och nått jobb har jag ju inte.....jobbiga vuxenliv! Låt mig vara!!!!! Vill gå här o pula o styra o flytta o bara ha Liam lite på dagis och så få vara med honom resten av tiden...mammas kille har ju blivit så stor!
När blev han det??

Okej, nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det mer nytta på programmet!

Puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0