Åh jösses, nu är jag äntligen klar =)

Har suttit i närmare typ 2 timmar och kollat igenom alla kort som finns på Liam i jakt på kort på nära o kära och skrivit ut dessa för att ta med och lämna på dagis imorgon så dom kan plasta in dessa och göra bok av dem så han kan titta i den....okej lång mening =)
MEN nu är jag äntligen klar och har fixat o grejjer.
Så kvart över tio imorn ska vi vara på plats, ska bara vara där en timme imorn och leka. Tror nog att Liam kommer rusa iväg o knycka grejjer och busa massor och inte bry sig det minsta om oss :D så har det iaf varit när vi varit på öppna förskolan....dock är ju inte pappa med där och det kommer han ju vara imorgon....blir "spännande" att se om det gör skillnad, det gör ju det här hemma men på dagis blir det ju annat....aja, det löser sig alltid =)

Dagen idag då.....vaknade vid halv nio, jag skule ha så kallad sovmorgon,kan meddela att det inte går något vidare när man ska försöka sova i vardagsrummet när Liam röjjer....fast det gjorde inte så mkt för han var så himla himla glad =)
sen stack vi in till stan o köka lunch, chinbuffé, med toobe o lucke...sen hem till sörping, Liam sov i bilen så vi följde med upp till garaget en sväng....oliver fick springa lös o jag kastade pinnar "säkert 20 meter kom den höhö " grabbarna drog en sväng med sina bilar, sällan stellan, o jag åkte hem med mina minsta grabbar.....sen då....hmmm....liam sov lite till......japp.....näe, det var nog bra så....jag fixade lite käk åt oss runt sju haket o liam käka ärtor =) sen var det sovtajm och jag satte igång med att leta och skriva ut kort....inser nu att jag nog höll på med korten i sammanlagt närmare tre timmar....herregud inte undra på att jag tröttnade på slutet :D

Sen hade jag lovat mig själv att liga i sängen senast 23.00 ikväll...jo yeah right....det gick ju inget vidare....men men, livet är hårt ibland....=)
O Danne gick sista svängen med Oliver idag, skönt att slippa nån gång då och då :)

Så nu har jag nog inget mer att skylla på utan nu är det bara att gå och lägga sig helt enkelt....

****märkligt att mina inlägg alltid kommer sena kvällar****


puss heje ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0