Vilken jävla människa!

Hinner inte skriva många rader nu men har precis kommit hem från gotland....fy fan säger jag bara!
Jag ska lämna en ordentlig redogörelse senare för just nu måste jag bara in i duschen o försöka skrubba bort den äckliga lukten från huset där vi hämtade hunden inatt klockan 01.00.....FY FAN!!!!!
Sen ska jag ner o ha demo hos Maria, mitt första =) får vi se hur det går. Mina planer på förberedning har ju kraschat totalt men jag ska göra mitt bästa! Hur bra det nu kan bli när man bara sovit 2 timmar i en stol på en båt....hujedamej...

hörs senare

puss heje

Ps. Idag kan ni väl för min skull tala om för era barn en extra gång hur mkt ni älskar dom, för misären jag sett inatt skär i mig så dant så jag måste överösa min lille pojke med massa kärlek idag för o väga upp det lite....det fins många barn där ute som lider!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0