Mobiltrams =)

Mobiltrams:

Ringsignal:

Caramelldansen (vet inte vilka som gjort den)

Batteri:

64% och laddar inför kvällens samtal ;)


Ringde du senast:

Nutte3mob...med andra ord Danne ;)


Ringde dig senast:

Carro Willnäs

Vad står de på ditt 5:e mottagna sms:

"Jag frågade om hon skojade med mig. Men å andra sidan var det det billigaste på menyn. Ja ja. Puss"


Vem skickade de 12:e sms?

Mamman
Vad står de på ditt 10:e mottagna sms?

Vem ska du till idag? Kram


Vad står de på ditt 32:e mottagna sms?

"Hello! Hoppas tw partyt går bra. Tänkte bara säga att jag går fan o lägger mig nu. Har ont i hela kroppen o fryser som ett as. Fan jag pallar inte va sjuk ju =( Me ja tänkte om vi kan höras imon istället? Pussisar"


Vad står de i ditt första utgående meddelande?

Det har gått bra, kom precis hem o ska försöka lägga en superbusig liten kille. :D"


Vem är på 20:e plats i telefonboken?

Karin Ö


Vad har du för kontakter på M?

Macke mob, Madde S hem, Mamman, Maria o Björn, Maria 3mob, Maria Katrineholm, Marias mor o far, Marie Eriksson mob, Marie o Peter hem, Mattias 3mob, Mia mamma, Micke kusin, Micke Ncc, Min plutta, Momo hem, Momo o Mofa, Mor Mobäck, Mordec, Mormor mob, Morsan, Moster Kakan, Move in, My bubble, My kjamo

Hur många sms har du skickat sammanlagt?
Ja, nu är ju min mobil bara lite drygt en vecka men än så länge har jag skickat 156 sms =)


Vad står det på din påminnelse?

Nada nothing zero


Har du privat nr just nu?

Trort Ej! =)


Kommentarer
Postat av: Carro

Nr 32 där va ja:D Haha!

2009-02-11 @ 13:29:53
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0