Usch för o tvätta!!

Har hängt två maskiner med MASSOR med tvätt så man kan verkligen säga att det är fullt på mina torkställ! Men man måste ju ha rena kläder ibland...fast bara ibland ;)
Annars har jag plockat o styrt diskmaskinen tömts o fyllts igen =)
Jösses, jag sitter på golvet o skriver , behöver jag ens nämna att jag blir överfallen om o om igen av en liten ligist??!!
Nu sprang han en sväng =)

Alldeles strax kommer mina föräldrar o ska vara barnvakt i några timmar för jag ska på grupp möte i stan med tw....om jag nu kan hitta dit :D
Så jag o Liam har precis tryckt i oss massa god chili con carne...för övrigt är Liam riktigt duktig på att äta med själv nu....klart det brister ibalnd men oftast så =)

Nu ska jag trycka igång kaffebryggaren så dom får lite fika när dom kommer..

Jag återkommer säkert ikväll igen, imorn är det ju sov morgon =)

puss heje

Kommentarer
Postat av: Zandra

jaa jag håller alla tummar o tår jag kommer åt, visst kommer det bli dyrare men fan alltså...tänk om! Men med min tur så kommer det ett nej. Toobe ska dit ikväll, skulle åkt imorgon men så börja Alva spy på dagis så det blev till o va hemma istället... aaaah....förstår du min frustration om att inte va ensam om o vilja ha den plus att vänta på besked? ;-) klart du gör... ;-P btw....är helt förälskad i din mobil :-D Satt o glodde på den på nätet igår kväll :-D Haha puss o kram

2009-02-04 @ 17:48:50
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Zandra

håller oxå på o tvättar....fattar inte vart alla skitiga kläder kommer ifrån? har väl typ 4-5 maskiner o köra, o då har jag inte släng toobes "för skitiga för garderob, för fina för tvätt" kläder i tvättkorgen än...snark!!!

2009-02-04 @ 17:50:09
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0