Plugget imorn då

Svarar på era kommentarer här =)

Jag ska läsa engelska A och programhantering =) mycket plugg att sköta själv, alltså inte så mkt lärarlett men man får ju liksom ta ansvar själv =)
Insåg nu ikväll att jag inte är särskilt förberedd....eller rättare sagt inte alls förberedd....men jag tar väl med mig block o penna =) får ju reda på vad jag ska köpa för böcker oxxo så jag kan komma igång =)
Det löser sig ju liksom =)
O
O mina tw uppdrag löser sig oxxo, bokningarna rullar in så sakteligen och det är SVINKUL!!
Stort tack till er som än så länge bokat =) det betyder massor ;)

Dagen idag då:
Mina föräldrar kom vid 2 och Liam blev grymt glad och sprang verkligen fram och ville upp till dom. Sötast i världen lilla älsket!!!=) Sen mös o lekte han massor med mormor o morfar o så kom danne hem med fikabröd o då blev det ju fest förstås =)
När så mina päron dragit vidare till willys så kom grannarna in så käka vi tacos...mkt mumma!!!! =)
Vid åtta haket gick dom in till sig o danne tog med sig oliver o åkta till gargaget o hans lilla nya ödonsten, das golf =) herregud vet ni....jaja :)

Jag har iaf pratat i tele med carro typ en timme, sällan =) o nu kolar jag på beck o bloggar....det är rätt nice faktiskt =)

Så nu ska jag fortsätta min färd i etern :)

puss heje


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha, hur gick pluggandet då? :)



Du, du har kommit igång med tw-säljandet hör jag? Jag undrar om jag skulle kunna få köpa en liten reservdel genom dig..? Det är 1,5 dl-måttet till måttsatsen, nr 2360 som kostar 24 kr. Eddie lyckades smälta mitt exemplar på spisplattan idag. ;)

2009-02-02 @ 19:24:01
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0