Plugg och massa annat =)

Skolan o eget arbete. Stan o fylla släpkärra med toobe, mat, garaget o fikabröd =)
Sen hämta upp Maria och fara till Karin på ljusparty =) Liam fick följa med oxxo så han o Albin fick ses o busa lite, var ju som sagt så himla länge sen!!
Fick lite grejjer av mamma som köpte, det blir liksom födelsedagspresenter =) sånt är bra skit!!
En bebis elefant till min stora elefant och en typ trähylla med glasbakgrund med guldkvistar från ett typ kinesiskt träd med tre teljushållare i, superfin!!!
 Min mamma är bara bäst!!

Kom här alldeles nyss med en sovande Liam, han vanade till lite i trappen upp, lilla hjärtat =) så imorn kommer jag få väcka honom, han ska ju vara på dagis imorgon vid halv åtta och äta frukost för jag börjar tidigt....det är fint =)ehrm...

Så nu ska jag faktiskt sätta mig o plugga lite engelska =) det är bra med läxor första lektionen =) men det ska nog bra, sen var jag inte tvungen o va klar med det imorn heller eftersom det blev lite knappt med tid, men jag ska göra mitt bästa!

Måste beställa böcker oxxo!!

Återkommer kanske när pluggandet är klart, om inte klockan sprungit iväg för mycket.

puss heje

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Ja me d e ju skönt o veta att vissa läser iaf:) Våran gemensamma "bästa vän" läser nog oxå;p Hehe.. Fattar du vem ja menar? :D Skit samma! Kan säga sen när vi hörs. Ringer nog snart för ja börjar bli trött. Puss!!

2009-02-03 @ 22:43:09
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0