Natt för mig nu

Och det ska bli skönt. Är trött efter helgens alla bravader...

Har avverkat ett tw-party både igår och ikväll som gick bra båda två =)

Emma, glömde helt bort din lilla reserv grejj mitt bland all förvirring med pappaer hit o dit men förhoppningsvis blir det en ny best nästa sön så då ska jag skicka efter till dig :D

Annars har denna dag varit lugn, Liam var hos mormor o morfar under tiden jag hade demo och det tycker han ju alltid är lika kul! Och dom oxxo för den delen!!=)
Danne har åkt o jobbat för att återvända på ons....känner att det kommer vara tomt ikväll i sängen :(

Är lite tråkig på bloggen just nu men jag hoppas återvända med lite bättre ork imorgon!!

puss heje

Kommentarer
Postat av: Emma

Äsch, det är lugnt! Jag vet själv hur förvirrande det är med allt i början.. :)

2009-02-10 @ 16:32:08
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0