Nähä?!

Det blev det ju inte....jaja, kanske blev lite vajsing när jag kopierade texten från Emma, ni får ställa in skärpan på ögonen o läsa lite smått i det inlägget =)

Kvällen har flutit på bra.
Hämtade Liam på dagis o innan vi gick hem lekte vi lite med dom andra barnen ute, alltid uppskattat.
Hem o försöka lägga lillskit som var trött pga för lite sömn på dagis men ändå uppe i varv efter all lek....men han somnade till slut :*)
väckte han efter en halv timme typ o då fick han käk o sen knalla vi in till grannen för där skulle jag hålla tw-party....
Det finns en anledning till att inte små, trötta barn ska vara med på sånt...
fast han skötte sig utmärkt under själva demot, det var sen han blev trött o klåpig och jag kunde ju inte bara gå hem liksom ;)
Men han var duktig ändå och partyt gick jättebra! Är "av med min väska nu" så nu är det bara för att det är roligt =)

Kom in till oss igen vid strax efter åtta o Liam var superbusig =) men jag visste ju att han ändå var trött....så i säng med honom o det tog inte så lång stund så sov han...
Sen dess har jag pratat i telfefon...pratat i telefon...o pratat i telefon *I love*
Ska snacka en sista med Carro o sen är det sängen, måste ju upp vid 07.00 *piiiip* imorn o lämna Liam på dagis halv åtta....känns tidigt ;) men det är ju ingen stress med frukost till honom iaf.

Nu ringde Carro så nu gick jag =)

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0