Mitt egna lilla monster

Jag har ett eget litet monster, inte i garderoben dock utan han springer runt här hemma o hittar på massa hyss. Just nu går det busiga ut på att springa fram o tillbaka o klättra upp på tvbänken...klockan är för tidigt på morgonen för att jag ska palla sånt här....hur får man honom o sluta liksom?!
Till dagis ska han inte förrän halv tolv heller...NU drog han ur sladden till skärmen här!!
Datan står ju på golvet o så drar jag fram skärmen till bordet o har tagentbordet i knät. Totalt kaos. Och jag vet, jag kan lika gärna gå bort från datron, men just nu vill jag bara chilla lite. Dessutom pep han iväg nu o busar nån annanstans =)


Blickar ut över mina överfulla tvättställningar med kläder som mer eller mindre är torra nu, måste nog vänta ett tag till innan jag kan börja vika in det....annars är ju det en skoj sysselsättning (??!!)
Eller inte!

När jag hämtat Liam vid tre blir det stan iaf, hem till min mormor på besök, hon blir så glad, alldeles för sällan vi är där!!*dåligt samvete*
Så idag ska vi glädja någon iaf=)

Nu är sonen/monstret alladeles för gullig, han hittade sin tomte på motorcykel som gasar o sjunger så nu står han o dansar gärnet så nu måste jag nog leka med honom lite!!

Återkommer i  em!!

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0