Min lilla lilla plutt!

Ja, han är så himla sjuk lilla hjärtat!! Hoppas det går över snart o att inte vi blir helt däckade =s
Han fick ju ipren vid 8 i morse o sen höll han sig pigg o jätteglad! YES tänkte jag men anade att det skulle återkomma på kvällen...
Hjälpte mattias få ner 245 till kb garaget så danne kan sälja den ikväll....liam blev jättetrött så han sov mellan typ 11 o halv12...sen vid 1 fick jag i honom lite lite lunch, sen vid 2 var det bara att lägga honom igen så sov han en haltimme...då la jag mig o honom i vår säng så sov han en halvtimme till...sen gick han upp o ut i köket o prata o peka...trodde han ville ha vatten men näe, han va hungrig! Slängde i ordning en välling o så la vi oss igen så då sov han en halvtimme till...skönt!
Sen vaknade han halv 4 o sen dess har han bara velat va i mitt knä....fick i honom ipren vid 4 igen....tog tempen vid 7 o den låg på 39,2!! Iprenen hjälpte inte ett skit typ....la honom igen vid halv 6 o så sov han till halv 7...då fick jag i honom lite lite kräm....nästan inget vatten =/ sen satt han bara o nästan sov i min famn...inte ens kexchoklad ville han ha =(
När danne kom hem vid strax efter 7 reagerade han inte ens!!! Då vet man att han är sjuk, herregud,pappa är ju hans bästa liksom!!! Mattias hade honom i famnen o myste en stund innan dom stack till garaget för o fixa 245 till försäljningen...
Jag försökte få i Liam ipren igen starx före 8 men det var stenkört! Så jag provade att blanda den i en välling...men han drack knappt halva så ville han inte ens ha sin älskade välling mer....jisses, då är han som sagt verkligen dålig!!
La in honom i sängen o där ligger han nu...hostar lite ibland o mummlar/yrar i sömnen...hostar som tur är inte lika mkt som igår....alltid något...
Själv sitter jag o väntar på att danne ska komma hem så jag får sticka upp till carro ett tag o bara vara....låter kanske elakt men det är skönt att kunna koppla av lite o låta danne ta ansvaret en stund...
För imorn sticker han iväg vid halv sju o ska träna diverse saker till 11...sen ska han ner o kolla i Ringarum när dom kör på isen så jag blir själv imorn IGEN!!! Han kommer väl hem lagom tills jag ska till Carro o ha TW-party....
Sen åker han på sön igen så den här helgen kommer vi inte se varandra värst vidare mkt...men men....
Jag kan ju inte hålla på o anpassa mig hela tiden heller, det får ligga i hans intresse att vara hemma oxxo tycker jag allt!!

För övrigt har jag lyckats rensa o packa ner det jag skulle spara från mina hemsklådor i köket!! Tyvärr Emma så glömde jag ju ta kort på dom innan!!! Men glad är jag iaf att dom är klara!!! Dom o städskåpet är det jag fasat mest för o dom är liksom redan klara!!! Jippie för mig!!!!

Ni får ursäkta allt sjuksnack om Liam...skriver det mkt för min egen skull så jag kommer ihåg vad jag gjort o inte....

Nu ska jag läsa lite bloggar o bara vänta vänta vänta...alltid denna eviga väntan!!

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0