Jag blev utmanad, första gången faktiskt =D

Jag blev utmanad av Malin

4 Favoritprogram: Top Model (??!!) Ceasar- mannen som kan tala med hundar, 2½ men, House

4 saker jag gjorde igår: Lämnade Liam på dagis, plugg i skolan, pratade massa telefon, lagade god mat ;)

4 saker jag ser fram emot: .*FLYTTEN! förhoppningsvis få sommarjobb, köpa nytt köksbord, en härlig sommar med goda vänner som bor/kommer bo i grannskapet ;)

4 favorit resauranger:  China i nkpg, la uva, Vi o Ni (dom är så trevliga=) Baccus

4 saker på önskelistan: Massa pengar, ny bil, att Oliver inte ska ha ont, frisk familj

4 personer jag utmanar: Karin, Carro W, Zandra, Emma

Som sagt min första utmaning o bara för det så måste jag ju prova liksom ;)

puss heje

Kommentarer
Postat av: Carro

Du e utmanad! (igen;p) Kolla min blogg!

2009-02-10 @ 12:37:04
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0