Glömde juh!!!

Vet ni vad Liam lyckades med förut uppe hos Carro & Mattias???!!!

Alvin o han sprang fram o tillbaka o busade hej vilt....sen plötsligt blev det bara sådär tyst ni vet.......
Jag går ut i hallen o kikar in i Alvins rum, inga barn där inte... små springer ut i köket...
Där står ALvin o tittar på Liam....som går runt med en flaska Jif (föredetta vim ni vet). Så vänder han sig mot mig, ler o är dö nöjd med jif kring hela munnen!! GULP!!
Upp med ungen och fram till kranen o sköljer så gott jag kan i o runt munnen....luktar rengöringsmedel om hela ungen...
Men vi läste på flaskan o det stod inte nått om att det var farligt o han är helt okej....
Får se om han rapar jif imorn =)

Ibland sätter man hjärtat i halsgropen =)
puss heje

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Ja skrev faktiskt inget om d i min blogg för ja visste inte om du ville hålla d hemligt:D haha! Me en cigg snart då innan sängen? ;) Puss

2009-02-02 @ 22:40:17
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0