Främmande snart

Jovars, då kommer mina päron! Känns som att det var svin länge sen vi sågs, men det är nog inte....men en vecka eller närmare två är det nog iaf =)
Dom kommer in på lite fika innan de ska shoppa food på willys. Så nu har jag plockat iordning lite här hemma, lill sork sover sen kvart över elva o när han vaknat ska jag köra snabeldrake en sväng =)
Har precis lycktas jaga upp Danne ur soffan...hejja!! Han gick upp med Liam imorse så jag fick sova (till och från) ett par timmar till. Knallade upp vid nio haket o ut med Oliver, då låg Danne redan i soffan och halv sov...hmm....så från halv tio fram till nu så har han typ....jaa....sovit mer eller mindre....trött antagligen....kanske på g o bli sjuk oxxo för den delen....

I eftermiddag kommer grannarna in o käkar lite mat bara sådär, inget tjusigt men lite trevligt liksom =)

Och vet ni....imorn börjar jag skolan! Där ser man!!

Nu vaknade Liam, vi hörs!

puss heje

Kommentarer
Postat av: Becca

Vad ska du plugga?:-)kjamen

2009-02-01 @ 14:47:32
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Kicki

Där ser man vad ska hon plugga då o var? Jag börjar på Sensus på Tisdag och ska läsa Löneadministration. Kul att du tyckte min scrapsida var fin, du kan ju göra med Liams alla framsteg... Första dagen på dagis eller liknade... Det är askul när man kommer igång. Det är inte svårt...

2009-02-01 @ 15:58:43
URL: http://liten83.blogg.se/
Postat av: Zandra

woho grattis :-D

2009-02-01 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0