en topp utan dess like

Det hade jag av besökare igår KUL!!!!!!!!!! =D

Idag ska jag hämta upp Danne när jag slutat plugga o så blir det dagis o våfflor ihop med bäste familjen oxxo ;)
Sen blir det pulka åkning för våra kids! Måste ju passa på nu när det faktiskt ligger lite snö på backen! Är ju inga mängder men det duger fint att dra pulkan på o Liam har slitit i den där pulkan som står utanför dörren varenda gång vi kommer hem så han kommer nog bli superglad när han nu äntligen ska få åka igen!
Ska ta lite mer o bättre kort den här gången och förhoppnigsvis orka lägga in dom i datan så ni får ta del av dom :)
Hämta oliver idag oxxo!
Sen måste jag till stan o köpa foder o väga honom o skaffa mer medicin, helst imorn men vi får se hur tiden räcker till.
Ska ju till Karin imorn på me and i party oxxo. Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar...eller ibland o ibland, typ jämt =)

Nu har jag inte tid o sitta här längre1

puss heje

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, Me and I-party, vad roligt..! Jag har aldrig varit på ett men jag tycker de har så söta kläder. :)



Handla mycket! :D

2009-02-11 @ 14:57:18
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0