Aj mina läppar!!

Bara för att klargöra eventuella missförstånd så menar jag givetvis läpparna som hör till min mun ;)
Dom har verkligen ballat ur helt. Är jätte spruckna sedan typ 3 dar tillbaka o det brinner som små eldar....eller, nåja, det svider lite iaf. Det är inte munsår eller nått sånt utan bara sprickor av...kylan?? Vi har ju rätt kraftig kyla ute menar jag...erhmm...vet inte varför men svider gör det iaf!

Lill kisen ligger i sin säng, eller rättare sagt jag tror han sitter o tittar på tv o han somnar väl nån gång =)

Nu fick jag ett samtal om att jag ska få en snabb visit så jag får helt enkelt fortsätta printa lite senare...live besök är ju trots allt roligast =D

puss heje så länge

Kommentarer
Postat av: karin

vilken tur att du klargjorde vilka läppar du menade. HAHA =)

2009-02-05 @ 22:46:28
URL: http://www.blogg.se/ringarum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0