Vi o våran 4a =)

Ja, sitter vid köksbordet här nu o skriver =) är inne och har fått upp en väldans massa grejjer faktiskt =) vi hade bra hjälp igår så det kom upp skitmkt rent ut sagt!
Danne o Liam är på ö.v o spekar musik o Liams hittar visst på massa hyss låter det som ;)

Det är så jäkla skönt att vara inne!! Flyttad o klar liksom!
Dock tar det tid innan allt är färdigt för det ska tapetseras i varenda rum!
Först fick vi bara tapeter till 2 rum men pga massa fuskstäd så får vi tapeter till alla rum förutom kök o ett sovrum...o får hit folk som tapetserar oxxo....dock vet jag vilka det är som sköter det så jag VET att det kommer ta tid! Men men, smällar man får ta, det blir fint när det är klart iaf!!1

Nu ska jag sätta mig o läsa bloggar...har ju inte gjort det sedan i fredags så jag har ju lite att läsa igen om man säger =D

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Stefan

Skönt att ni har kommit på plats. Då är det bara för oss att komma in och inspektera (o ta en kopp kaffe kanske) :) Ha de bäst

2009-04-02 @ 21:25:02
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Emma

åh, vad härligt! :) alldeles lagom o flytta såhär på våren, allt blir så mkt lättare då. :)



hoppas ni kommer trivas!

2009-04-03 @ 08:28:27
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana in vad vi har gjort i helgen och lämna gärna en kommentar :)

2009-04-05 @ 14:23:54
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0