My weekend

Sitter här i soffan med min sambo o vi har varsin data i knäet....hmm...det måste väl vara kvalitets tid tillsammans....eller?
Nåväl, mina päron har varit här på em...dom hade med sig lite grejjer som stått förvarade hos dom bla lite stängsel som vi ska sätta upp emot häcken så ingen kan smita varesig in eller ut =)
Fikade o grejjer o kollade på Gert o Robban o min gamle far var ju med i bild flera gånger =D lite kul ändå =D

För att sammanfatta helgen har det varit både fullt upp, hektiskt och mkt trevligt!!!
Det tråkigaste som blev var igår kväll när min lille son helt plötsligt är full av typ nässelutslag på hela benen, inget över höfterna, men massor på benen som sagt. Vi såg första blemman vid 5 haket o sen hände inget mer. Men sen vaknade han, vi var hos Dannes mor o Peter, o halvtrillade ur deras säng o jag satt med honom i soffan så upptäckte vi de andra blemmorna...hans allmäntillstånd var det absolut inget fel med men jag ringde 1177 o de sa åt oss att bada honom o om det spred sig skulle vi ringa igen o ev åka in....men det behövdes som tur var inte o imorse var alla märkena borta (??!!)
Sen kom ett mräke tillbaka, på det ställe där det kom första gången...men efter ett bad o litet omkringspringande utan blöja så försvann det oxxo....det beror antagligen på förkylningsvirus men lite märkligt ändå...men men....

Nu sover det lilla livet hur sött som helst iaf =)

För övrigt ska jag JOBBA IMORN!!!!! Herregud! Första gången sedan augusti 2007!!!1
Ska gå bredvid både mån o tis som personliga assistent fast i typ ett boende...ja...ska bliu spännande o kul o jag hoppas allt klaffar för ett jobb som ger mig lite pengar på kontot är verkligen vad jag behöver!!!! Så nu jävlar ska här kämpas trots helgarbete och sena kvällar o ev barnvakt....men DET LÖSER sig väl alltid på nått sätt =)

Nu pallar jag inte skriva mer så so long helt enkelt!!

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis :-D O barnvakt o sånt löser sig! Åh fan va kul för dig!!! Puss!

2009-04-06 @ 07:37:07
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Jenny Furenbäck

Lycka till med jobbet, kram Jenny

2009-04-21 @ 15:32:55
URL: http://bondfrunsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0