Men va fan!

Ja, när Danne åkte in o hämta Liam i stan förut så gick pappas bil sönder..
Turboras på pappsens ögonsten....surt!!
Så Danne samlade "mod" o ringde o pratade med min far... Men han blev självklart inte alls arg utan allt är ju bara så jävla typiskt!!!! Och inte är det något billigt kalas heller vill jag lova!!!!
Plus att nu står jag utan bil IGEN o Danne åker ju o jobbar imornbitti...han skulle egentligen åkt ikväll men eftersom han måste tillbringa åtskilliga timmar i garaget o laga släpet till lastbilen (o ingen hjälp får han heller) eftersom puckot som körde bilen tidigare i veckan inte gjort det han ska! Idiot!

Nåväl....jag kommer med andra ord inte ner till Ringarum idag, måste ju fylla i alla miljoner frågor som försäkringsbolaget vill ha svar på...
Men mina underbara päron kommer in hit ist när pappa har varit o kollat på fotboll klart...Ringvallen ni vet ;)

Så det löser sig ändå...
Dock är det pissigt att inte ha bil i veckan eftersom jag är själv och allt. Dessutom ska jag ju fira 18åring på ons....hmm....

Jäklar, har ingen barnvakt på tis när det är utvecklingssamtal på dagis...

Det mest positiva med allt det här är ju att jag kommer få massa motion eftersom jag kommer ta cyckeln överallt...inkl till skolan PUHHHH! Det är ju typ bara uppförsbackar dit....men men...det rer sig...

I övrigt har jag haft trevligt besök idag. Titti, Milo, Kicki o Erika med hunden Zelda var här o fika ett par timmar. Det var roligt o ses, var ju så länge sen!!

Nu ska jag ta hand om sonen!

 puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0