Snart hemfärd

Har tillbringat mkt trevliga 23 timmar i Ringeboda =) Kom hit igår med mamma efter handling på jysk o willys så nu har Liam en egen resesäng här ist för att vi ska konka fram o tilbaka, mkt smidigare så här. Mamma köpte även sötaste påslakansetet och en gosig elefant o mysa med i sängen. Så det blev kanoners. För övrigt ligger en utslagen sork o sover i den just nu, mkt skönt då han typ vägrat sova hela dan...=)

Gårkvällen tillbringades med att titta på Lösvikt med Rovert Gustavsson (pappa fick den av oss när han fyllde år) och sen åt vi supergoda varma mackor =) *mumma*
Sen tyckte inte Liam att han skulle sova mer vid tio o haket och jag fick honom inte att somna om förrän typ halv tolv...*suck*...men så kan det vara ibland när tanden ser till att det gör ont o man är snorig o dan...
Då kan man ju tycka att han tänkte sig ta sovmorgon idag...men icke....klockan sju var han oerhört klarvaken...det var inte jag....
Men inte mkt o göra åt utan bara att knalla upp o äta frukost.... sen kom mamma ner vid halv åtta så vid en kavrt över åtta sov jag igen....bra med barnvakt ;)....men friden var över vid nio för då var lilleman tröt igen, nähä, konstigt??!! Meeen han skulle ju inte sova så efter ett antal försök gav vi upp och gick ner och sen for vi några gator ner (ja vi åkte bil för det regnade och mina skor är trasiga o jacka inte vattentät) =) till Albin o Karin. Där blev det fullt med bus kan jag lova, inte en tendens till att vara trött...=)
Så käka grabbarna korv o makaroner medan jag o Karin mumsa kakor (mest jag, världens sockerbehov när röda damen närmar sig) sen slockna Liam i mitt knä o Albin i sin säng.... Fast det varade inte länge för efter 25 min försökte jag lägga över Liam o se det gick inte för sig den här gången. Så då tyckte han det räckte med sovning så då ville han leka igen...okej okej.....
Sen kom Idaaan o hälste på på vägen hem, mkt trevligt det oxxo.

Så vid halv tre styrde vi hemåt för då vankades det mat hos mor o far, kassler i ugn...otroligt gott!!!!=)

Jaa, så nu sitter jag här, mätt o belåten. Morfar sövde Liam förut så han sover gott som sagt o jag har klippt mammas lugg....
Så nu ska jag väl invänta att han vaknar om nån timme kanske och sen är det väl bäst att åka hemåt skpg igen innan det kommer snö o kyla...=(

Men jag återkommer nog senare hemifrån....när jag myst klart med min bejb som kommer hem idag oxxo...=)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Vg

RoVert vad det jaa! =)

2008-10-31 @ 15:33:49
Postat av: Emma

hehe, Rovert Gustavsson. Är det nån ny stjärna? :P



ja du, jag vet inte vad hjärnan spelar en för spratt bara för att det råkar vara mörkt o man är ensam.. Det är läskigt iaf, det kan vi enas om! :) skulle vara kul o se en bild på din "sork", han är ju stor nu! :)

2008-10-31 @ 18:36:09
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0