Ska jag, eller, törs jag?

Det är ju frågan alltså....Klart jag kan göra det....men jag är ju ruggigt feg...
Jaha, ni ville kanske veta vad jag tänker på??=)=)
Jag VILL klippa mig...KORT...okej inte överdrivet nu alltså....men precis över axlarna liksom.... Skulle väl kunna säga att jag har liiiite för runt ansikte, om ni förstår vad jag menar...men det kan jag kanske överkomma... frågan är bara hur mkt mitt självfall kommer ställa till det. Jag kanske vaknar upp på morgonen o håret bara når ner till öronen...och det skulle ju vara lite b....=) men det skulle vara kul o prova, bara för o verkligen bryta trenden med mitt as as as as tråkiga hår... jag har försökt fixa det så som det skulle bli (okej det här låter skruvat hör jag, men men:) ) och det ser väl kanske inte helt jättefel ut....
Hmm, det tål att tänkas på....svärmor är ju frissa liksom annars tvingar jag väl Carro ;)

Herrejösses vad jag säger/skriver liksom ofta.... har en sambo som påpekar det ibland :)

Men dagen i övrigt då, började med att jag tyckte det var suveränt skönt att Liam sov till 08.40...fast tekniskt sett så sov han till 09.40...=) fast jag hade helt glömt o ställa om klockorna, tänkte på det igår men sen flög dom tankarna långt bort. =)

Efter att skrutten sovit stack vi till stan, jag in en snabbis på lekia i hageby o köpte present till Milo. Sen hem till Titti, Klas o det lilkla knytet. Så liten o söt. Mys mys!! Så nu väntar jag med iver på din bebbe Carro!!!=) Ja, hoppas förstås få gosa med Sofies lillkillar nån gång oxxo!! KÄndes som o förflyttas nästan ett år bakåt i tiden o hålla Milo, han är väl kanske 50 lång nu o lite starx över tre o ett halvt kilo eller så. Jättesöt!! Men stackaren hade magknip, tyckte så synd om dom o man känner sig så maktlös ...lilla plutten...

Sen i varje fall åkte vi till media markt...HUR MKT folk som helst!!!!!!överallt var dom, jag skojar inte ;)
Träffade kändisar som vi snacka med, bla turbo o jossan, o turbo bar runt på Liam hela tiden sen. Dom lekte o bus o hade jättekul. Så Liam hade span efter honom när vi skulle åka. Iaf, hittade Ps2 som var nedsatt....o Vg har velat ha det länge, mest för singstar o kanske buzz, men även för att jag är lite Sims nörd :D Så ikväll har jag sjungit för mig själv här i soffan, köpte Rockballads och Rocks....*Vg nöjd*

Sen styrde vi ner till Ringarum och Liam lämnades hos mormor o morfar för massa lek o bus, sen åkte vi o käka på vi o nu, massa gott!! Så kom Freddie o Marcus o så åkte vi o städa ur garaget o så kom svana o så drog vi upp bmwn till det nya garget o höll på hit o dit. Det blir nog bra när det är klart =)
Sen ner till Ringarum igen då o hämta hem lillsorken.



Danne undrar vad jag skriver, höhö, om jag skriver hur underbar min pojkvän är...hehe...mja...men varför inte?
Jag älskar min Danne massor och vill aldrig behöva klara mig utan honom. Han är den finaste underbaraste. Nästan jämt, men alla har vi våra sidor. Speciellt jag. Så han ska ha ett tack o en eloge för att han står ut med mig o mina konstiga påhitt....=) Love You!


Japp, det var väl dagen i helhet, o ja just det, söndagsmyste med mig själv i soffan då min underbare(?) spelar på datan så jag mumsade gurka o vitlöksdip. Det är faktiskt mkt gott!!=)

Nu ska jag fortsätta titta på 40year old virgin =) o sen lockar nog faktiskt sängen.

För imorn kommer min aller bästa Idaaaan!!!! Spela lite Gh o sjunga lite singstar kanske o sen in till stan o käka china!!! Det är ändå godast!!! =)

So, until next time, so long!!

Allas er egen, Vg =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja me lätt att ja klipper dig! Fast som du skrev, eftersom du har självfall så får vi klippa d lite under axlarna eftersom d drar upp sig. Me då tycker ja faktiskt att du ska passa på o färga håret me:D Mörk kanske? ;) O bebis här fårnog vänta ett bra tag. Tyvärr.. Me i april e du mer än välkommen o gosa bebis.. Vill oxå gosa me Soffans killar sen me d blir la inte förens efter året e slut liksom:) På tal om en helt annan sak då,. Har Svesse skaffat blogg? What the?? Har du tvingat han eller ville han:D Mattias tycker ja e cp som bloggar:D haaha! Nu ska ja sova. Godnatt pussar från mig o Avve;) Puss Liam oxå;)

2008-10-26 @ 23:29:35
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha! Ja me d låter bara bra om ja överdrev lite. Då kanske folk tycker synd om mig;p Haha! Nee me vi får la se om d blir värre. Me ja lånar gärna ditt bälte om d e ok. Se om d hjälper liksom:) O Mattias massera mig faktiskt härromdagen me han e så sjukt kass på d så nu kommer ja ihåg varför ja sluta fråga:D haha! Me man får va glad för att han gör d iaf;) Pussisar!!

2008-10-26 @ 23:34:31
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Carro

D bästa sättet ja tycker o svara på kommentarer e i den andras blogg så du gör rätt:D haha! Ja me d e bara o ringa om saxen vet du.. Ja e alltid på;) Jobbar ja inte så har ja inget liv så då kan ja:D haha! Me hoppas ni får d mysigt imon nu. Sov gott! Puss o kram!

2008-10-26 @ 23:43:05
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Zandra

VG.... jag vill oxå ha tv-spel o skråla för mig själv :-D Fy fan... haha men har man en gubbe som nästintill är arbetslös så är det lyx o köpa :-/ Får vänta lite ;-) Ja men messa numret om du vill... vet inte om det är max 3 mejl som får plats i bdb? I vilket fall som helst så är inte bara ditt borta :-/ Jävla irriterande :-( Kram!

2008-10-27 @ 06:51:10
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag vill också ha china...... =(

2008-10-27 @ 10:34:21
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0