RosaBandetGalan

Tittar jag på, fast just nu är det ju reklam såklart då. Är det inte alltid reklam??? Känns så...
Lillsork ligger o snusar så gott i sin säng efter några tårar, idag har han mått lite bättre, men å andra sidan har det hänt lite mer så han haft annat än sin tand att tänka på. Han o jag o Danne sparkade boll förut. Älskar o höra han skratta och bara vimsa omkring och springa in i famnen. Älskar honom så mycket.

Blev lunch på lindahls idag... Hann o få hjärtat i halsgropen ett tag vill jag lova. Skulle ta fram en grej ur ryggsäcken och när jag lytfer upp den så ser jag att det lilla facket är öppet och där i ligger bara Liams nappar och inte min plånbok som jag är 100% säker på jag la ner där innan vi åkte. Suck o stön. Ex antal svordomar på den som då stulit min plånbok!!! Sitter o funderar lite o kommer på att jag gett Liam en napp i bilen och att jag då nog la ur plånboken...Puhh....små springer ut till bilen för o kolla...o då ser jag att den ligger på marken i en vattenpöl bredvid bildörren....det är ju liksom jag som glömt o stänga väskan o så har den ramlat ur....ujujuj...ibland ska man ha tur säger jag bara. Inga speciella pengar o prata om men allt krångel med kort osv känns ju inte så kul....men, som sagt, tur för mig...klantskalle =)

Sen efter allt tumult så åkte vi hem till farmor marie o hon tog Liam med på promenad och jag o Danne åkte till biltema. Gick där o strosa o hitta massa kul,eller, mest Danne då =) men hem hit köpte jag en ny svart toaring, en ny pedalhink, plastpåsar, julklappspapper, en skiftnyckel och en hammare :D Danne köpte massa nya verktyg till nya garaget, som ett barn på julafton var han =) sötnöten =)

Nu är min plutt vaken, vet inte om det är mage eller tänder som spökar eller vad det är,...ligger där inne o typ sover men kämpar emot. Somna han inte snart får jag nog ta upp honom en stund o mysa i soffan. Inte lätt o va liten o inte må bra.

Nu gick jag o tog hand om sonen, byta av sambon....skönt när man är två, dock åker han imorn, får se hur det blir då...=(...men jag har ju klarat mig själv förr =)

Allas er egen

Kommentarer
Postat av: Karin

Lille blubbisen.... stackars liten. Men snart är alla gaddingar på plats och då börjar de få växtvärk istället =)

2008-10-28 @ 22:53:06
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0