Okej, här kommer några fler pics...

Jag kan visst inte låta bli nu när jag kommit igång =)=)=)

Jaaaaa.....jag bjuder på den....häs syns inte dom värsta skavankerna iaf...;)



Och den här bjuder jag oxxo.... Var vänliga bortse från mig....
 
Här är jag när vi kör gokart på Dannes 25års firande =)

Här är grabbarna. Först min pappa, Dannes pappa, Danne o Mattias

Dannes fina tårta med hans lastbil på....jaa, ni förstår så dant =)

Här leker faster Erika med Liam =0)

Här är 2 av mina kusiner o mina 2 älsklingsgrabbar

Här är grabbarna grus, leker kanon med varandra. Albin o Liam
 

Ja det här var ju kul...
Är du nöjd nu Emma???? hehe =)

Blev kanske lite väl mkt på en gång men va tusan....och det här är typ bara bilder från aug o framåt...hehe...har hur mkt kort som helst...men jag kör på det aktuella så att säga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0