Min mammi kommer snart

Japp, kvart i tio kommer bussen in så då knallar hon hit. Ska bli skönt o få lite hjälp med Liam oxxo. Vi hade tänkt o gå ut o leka i lekparken...men nu är det så ruggigt kallt o Liam mår ju inget vidare, snorig o kanske kanske lite feber fortfarande. Gnällig över sin tand osv...men det kanske blir lite varmare om några timmar. Sen åker vi till willys och handlar och sen ska jag o Liam följa med mamma/mormor hem o sova där tills imorn. Hon har ju lov o jag tror även att morfar är lite Liamsugen =)

Sen tänkte vi gästa Karin o Albin imorn på fm eftersom det inte blev någon lek igår eftersom liam inte mådde bra....blir trevligt!!

Dammsugit har vi gjort här nu på morgonen...eller jag har gjort och Liam har gått och gallskrikit bakom dammsugaren, mest förbannad för att inte han får dammsuga...=)....så självklart får han göra det en stund när jag är klar så han får sin dos....nu ligger bebbi o sover, behöver han verkligen. Han är för trött för sitt eget bästa ibland....

Helgen blir fullspäckad. Hoppas Danne kommer hem imorn o sen lör ska han till garaget hela dan. Jag o Liam ska åka ner på hopptävling i stallet o sen på kvällen kanske vi kommer till carro o mattias o alvin (???) om jag får bestämma iaf ;o)
Så kanske du kan kapa håret carro????? va fasen, det växer ju ut igen om jag inte passar i det liksom...=) måste ju våga lite ibland =)

Nu ska jag softa en stund i soffan o invänta mamma, min bästa....=)
Får se, blir nog kanske inget mer inlägg idag....

Ha det bra i kylan!!

Allas er egen....Wg=)

Kommentarer
Postat av: sofie

Hellu vännen =) tack för ditt inlägg :) blir så glad när någon förstår... man måste visa lite självförtroende ibland :) är så trött på alla som skriver ner tryckande saker ... eller försöker! är allt bra med dig? grymt kul att du oxå har skaffat blogg =) KRAM Sofie

2008-10-30 @ 12:39:07
URL: http://iwearahalooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0