Jahopp

Nu har jag lagt in lite bilder på bdb....men det blev inte så många...kändes liksom lite trist o lägga upp samma bilder där som jag nyss lagt upp här...men nu är det ju lite uppis där oxxo iaf då =)

Nähä, om man skulle överge datan nu då kanske.....joina sambon i soffan...ta sig en puss eller fler kanske ;o)
Grannen har knatat in till sitt....'
Hmm, danne sitter fortfarande vid bärbara....får nog lov att övertala o stänga igen den...annars är det lite meningslöst o mysa i soffan liksom....får göra en deal där båda stänger av ....eller nått....=)
Skickar över msn o försöker få det till det bra.....konstig familj...I Know!!! =0) Men jag gillarn ändå...konstigt nog ;)


Näee....nu sliter jag mig...

Puss o Godnatt!!!!

Allas er egen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0