Jaha okej då

Kom på att jag kanske skulle skriva något lite mer relevant oxxo ;)

Ska bara klargöra några grejjer först...

Jag gör super ofta smileys =)

Jag kommer mest att skriva om mitt allt här i världen; Liam

Jag kommer självklart även nämna min sambo Svesse =)

Jag har inget spännande liv så jag kanske rentutav kommer svin tråkig att läsa om....*hmm, det där skaffar nog läsare*

Näe men skämt å sido, mest vill jag blogga för att ha nått o göra ;) o för att skriva av mig liksom...

Idag tisdag....hmm...
Bvc vid elva, Liam hade typ växt nada, 12,3 kg o 76 lång
sen till shell o shoppa cigg till Maria o sen hem till henne för o hälsa på nyförvärvet Chili =) en blandrasvalp, blandning mellan amsatff dobermann, ybersöt! Hon o Liam avgudade varandra och hängde ihop så gått det gick =0)
Var kvar där, Liam sov middag o jag käka tacos *mumma*
sen hem o mata barn, leka, titta på tv, städa, söva barn, prta tele, mata barn, leka o dansa loss med Liam ( hans bästa att dansa till smurfarna) prata, tele, söva barn och sen prata hejdlöst i telefon tills jag fastnade här nu och nu tänkte jag försöka gå o lägga mig då...

Thats all folks! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

ha, bortsett från att jag skriver om eddie o robert så är min blogg med rätt tråkig för utomstående att läsa.. :P men man läser ändå, av nån konstig anledning.. :)

2008-10-23 @ 12:59:54
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0