Jag fryser

Ja inte fasen är de varmt iaf!! Och vi hade inte att på elementena i vardagsrummet så när det har vairt så kallt i natt så var det skapligt utkylt här imorse...brrr.... men nu är elementet igång och det börjar så sakteligen smyga ut lite värme...SKÖNT!

Idag har jag ett måste som jag inte tycker om att ha,känner hur jag drar mig för allt möjligt bara för att kanske slippa göra det....ska ner o tacka nej till dagiset, känns inte alls kul. Egentligen vill vi att Liam ska gå där men deras öppettider fungerar inte alls för oss. Tyvärr... Men så är det ibland, får hoppas att vi får plats på skönberga nu så att vi inte behöver åka sörping runt för o lämna honom. Får se hur det blir men det löser sig alltid till slut.

Sen får vi se om jag kanske lunchar med karin o hennes syster och om Liam o Albin får busa lite sen oxxo. Skulle behövas lite lek och skoj så Liam har nått annat att tänka på....

Och i em så åker ju Danne iväg o jobbar igen då....kommer fre eller lör. Känns inget vidare att han ska åka nu när Liam är ganska kämpihg o ha o göra med. Men det kanske går över om nån dag eller två kanske.

Ahhhhh, vad han är på bärbara datan här nu då och på tvn och drar ut lådor o drar fram allt.....Karin, vi behöver komma hem till er i em så jag får lite lugn o ro!!!!!!
=)=)=)

Nähä, hoppa in i duschen då kanske o åka o göra det ondvikliga....suck suck...

Hörs maybe later on...

//Vg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0