Ja ni förstår ju

Nu får jag väl vara nöjd en stund då, är inget speciellt med denna blogg men jag känner ändå att den är rätt okej....
Har ändrat lite färger, dock är den väldigt lik orginalmallen, men jag gillar den.... Sen var det ju det där med bilder då...hmm....Får se hur jag ska kirra det, måste väl allafall få in en bild på mig själv antar jag =) och skulle ju gärna vilja att sonen och sambon fanns på bild med...plus att jag vill ha bilder mina inläg...hmm...ja det är ju mkt jag vill och som jag själv kan ordna men jag orkar inte riktigt det nu faktsikt...

Och dessutm...bloggkoll är kul =) det funkar väl typ lika bra o klicka på sina länkar o så men jag tycker det är lite kul ändå, så nån vänlig själ kanske skulle vilja prenumerera på min blogg via bloggkoll, för då står det iaf inte 0 prenumeranter på länken ;););) äsch, bara larv =)

Börjar bli lite för trött för det här, men är det o komma med något nytt, som Emma skulle uttryckt det =)

Nu ska jag mysa upp mig i soffan med Svesse o kanske nalla ett eller två utav hans chips, han är ju ledig en vecka nu så gäller o passa på att gosa innan vi hinner tröttna på varandra ;0)

Natt o Kram från allas er vän....Wg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0