Hundvalps vakt

yes, det har jag o Liam varit idag några timmar. Till lilla Siri, det blev inte Chili utan Siri =)
ur söt o hon o Liam har haft görsköj o lekt massor. Så hon var helt slut nu när matte Maria kom o hämta henne, hon har för övrigt varit o gjort naglar inne hos grannen Therese.
På tal om naglar måste vi oxxo försöka få till en tid så jag kan laga mina två som jag lyckats ha av ;) men det blir inte idag varje fall...
Danne kommer hem här vid typ 2 så då ska jag sticka iväg så ska jag o Karin ner till viken o gå på oktobermarknaden. Får vi som om Ida kommer efter praktiken oxxo. Jag skulle behöva hitta present åt mina päron som fyllt och fyller åt i helgen...vad köper man då???
Nähä, om man skulle jaga rätt på sonen då o se om han har lust att slumra lite här vart efter, hör att han möblerar om i köket =)

Kram så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0