Gosa bebis today!

Japp, så fort Liam vaknat ska vi fara in till staden och hälsa på lille Milo, stanna till i hageby o köpa nått fint till honom först i födelsedagspresent...lite sent men fdet beror på att vi har haft en sjuk son osv. Sen ska vi en sväng till Mmarkt o se om det finns nått kul på rean....=)

Sen direkt ner till mamma o pappa o lämna Liam där några timmar, så ska jag o Svesse tömma garaget på ALLA hans grejjer, o det är inte lite kan jag lova, Flytta upp det till nya garaget, måste göras innan den siste så då ska vi passa på idag, lite enklare om vi inte har sorken med oss också. 
Så idag blir det lite nyttigt gjort, det är bra. Sen ikväll blir det nog mys i soffan framför nån bra film kanske när vi hämtat Liam o sådär....osådär osådär osådär...=)

Igårkväll blev vi kvar gos carro o Thias när vi levererade välling så nu har jag fått spela GH4 och rockband. grymt sköj förstås!!! Dock glömde jag ju bort min bästa Karin mitt i alltihop men jag hoppas hon förlåter mig *blink blink*

Nähä, göra klart allt tills sonen vaknar då så vi kan sticka på en gång, ut i regnsusket bara =( usch, nu kan lika gärna snön komma. Ett par decimeter o så kan det vara typ 7 minusgrader fram till februari, slippa allt slask o halka. Bättre snön kommer o sedan stannar!!!
Jaja, kanske kommer nått menr later on.

Puss o hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0