Födelsedagsfirande x2

Japp, snart ska vi ner till Ringarum för i fira både min mor o far, pappa fyllde tidigare i oktober o mamma fyller idag. Håller på o gör iordning deras presenter, ett pyssel men det blir fint o bra när det är klart....

Kvällen igår spenderades med familjen Svahn, lika trevligt som vanligt. Jag drack lite bara, mest för att det var gott. Åt god tacos o babblade massor. Liam vaknade till vid strax efter tolv så då passa vi på o åka hem, bädda ner liten i våran säng o så däckade hela familjen strax före ett igen *snark*
Sen sov sorken till 08.40 imorse *skönt skönt* upp o styra sen for jag i min vita springare ner till Willys o shoppa lite o handla av min bästa ;) snacka med kusin en sväng precis när dom öppnade o sen hem o konka tunga påsar =( alltid lika trist. Men skönt att ha fyllt på lite igen =)
Så nu har jag bränt ut lite filmer o musi jag ska ge bort o ska snart besöka duschen, sen åker vi vid halv två ungefär så idag rullar det på =)

Ha en finfin lördag, det ska jag ha! :D

Kramar från er allas....WG!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hade ni trevligt då???

2008-10-26 @ 09:01:23
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Vg

Hello, ja mkt trevligt! Måste be om ursäkt, försökte ringa dig förut men bara iq svar. Men jag glömde helt bort att jag ev skulle höra av mig till dig. Sen ringde Carro när vi var på väg hem och frågade om dom kunde få lite välling till Alvin så vi hamnade där ist. Så det kan bli. Skäms lite ;(

2008-10-26 @ 10:37:19
URL: http://wirrevg.blogg.se/
Postat av: Carro

Fan va duktig du e på o skriva blogg! Massa roliga inlägg o läsa. I löööv it:D

2008-10-26 @ 15:10:05
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0