Biltema på ordningen =)

Jovisst förstår ni, dit ska vi idag =) tycker faktiskt det är roligt =)
Först ska vi in o luncha med dannes släkt, eller en del av del iaf, vid 11 o sen ska vi lämna Liam hos farmor, hon ville ha honom o så får vi en lugn stund på biltema liksom. Danne fick present kort där när han fyllde så det ska väl användas flitigt förstår jag. Se om jag kan lyckas flörta till mig nått om jag hittar nått kul ;)

Ikväll tror jag Danne ska ner till garaget o städa ur det sista, skönt o bli helt klar... o så måste vi komma ihåg o lämna lite papper till dagiset nu på fm oxxo.......

Gårdagen var mkt trevlig!! Ida kom vid typ halv 11 kanske, så då blev det te o massa snack. Danne o Liam åkte iväg så vi fick lite lugn o ro ;) sjöng singstar o upptäckte hur falskt vi verkligen sjunger ;);) sen drog vi till stan o käka china, mums of course. Sen ville Ida till fix o köpa godis o så körde jag hennes bil hem därifrån. Den var lite knepig men sen så fick jag ordning på torpet =)
Hem no spela GH o så kom sorken o sambo vart efter.
Var hur som helst en trevlig dag i mkt trevligt sällskap, händer alldeles för sällan min vän!!

O min lilla unge då...gnälligast i hela världen...men det är inte så konstigt för en, ja vad ska jag kalla det, Hörntand(?) är på väg ner så han är jättesvullen o dan i munnen. Lillemannen. Så igår fick han lite smärtstillande i vällingen till slut, kunde inte slappna av o somna, men sen gick natten skapligt. Han vaknade vid tre o då somnade han till lsut om på min arm, men han är inte nöjd med livet just nu, den saken är klar. Så egentligen får vi väl se, är han för gnällig kaske det inte blir nått biltema...är klart....fast det verkar ändå något bättre idag...how ever....

Igår kom våra grannar hem, dom har varit mystiskt upptagna o inte velat säga med vad. Vi hade dock våra aningar och igår bekräftades dom.
Dom hade varit i gbg o Sanny har skaffat sig en tatuering. Och det är på älskade Alexander, världens finaste portträtt!!! Tänkte ta en bild på den när den läkt ordentligt o så lägga ut. Guuud så fin den var!!! Jag fick tårar i ögonen och började nästan gråta. Lilla gubben, han var så verkligen och såg så levande ut. usch, nu blir jag gråtmild igen....saknar mitt gos...
men det var verkligen verkligen fint gjort, snacka om hantverk....
När jag tänker på Sanny o Tessan i ett sånt här läge skäms jag liksom lite. Här gnäller jag om att mitt barn är gnällig o "jobbig"......förvisso kanske sant MEN han lever och mår i övrigt bra och är världens härligaste och jag är varje tacksam för att han finns och att jag får älska honom precis hur mkt jag vill. Deras lillkille finns inte längre....o när jag tänker på det så känns inte hans tand gnäll så farligt, vad är det, i jämförelse..........

Näe, nu måste jag gå och pussa på mina killar bara för o veta att dom finns här och mår bra!

Ta till vara på era älskade och tala om för dom hur mkt dom betyder.....mitt råd för idag...

Kramar från allas er egen Vg

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh du kan ju inte skriva sådär så man blir ledsen o sitter här me tårar i ögonen:( Nee usch va hemskt! Mår dåligt varenda gång vi pratar/du skriver om d. Som du sa våra små liv lever o mår bra o d ska man va väldigt tacksam för för vissa har d inte lika bra. Förövrigt så använder ja inte mitt spel så du får låna d när du vill? För d va d du mena me tid eller? Eller mena du klippning då? Nu hänger ja inte me på nått:D haha!

2008-10-28 @ 10:20:25
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Karin

Åhh den tatueringen vill jag se... vad fint gjort... Vi är lyckligt lottade vi som har de finaste i världen hos oss. Puss o kram

2008-10-28 @ 11:00:22
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Zandra

Jag förstår precis... även fast Nova inte va "född" än så förstår jag... man får ångest ibland när man tänker att barnen är jobbiga o gnälliga..när vi faktiskt skulle haft en liten tjej innan Alva :-/ Men jaa..livet går vidare :-) Fick ditt sms förut...va på jobbet o kunde inte svara..kom på det nu :-D Hahha

Kram!!!

2008-10-28 @ 18:29:29
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0