Älskade unge

Gick o hämtade upp han, tog med filt o nappen o satt oss i soffan. Mös massa o han somnade mot mitt bröst. Enormt mysigt!Det är nog faktiskt bland det bästa jag vet.
Sen snurrade han ju runt o styrde lite men sov endock. Sötast finast i hela världen =)

Låg kvar i soffan en stund o sen bar jag in mitt lilla kyte så nu ligger han i sängen igen...hoppas han får sova gott nu, några timmar iaf. Så jobbigt för honom o vakna o ha ont...pluttisen...

Mamma Vg på högvarv =)

Nu ska jag nog gå o kissa sittandes på den nya toaringen o sen kanske undersöka om man skulle ta o borsta tänderna också....o sen sooova. Är så himla trött, har varit ett par dar, är väl mörkret antar jag.... :/

Natt natt folks!

Kommentarer
Postat av: Karin

Sitt nu inte o gnid för mycket på nya toasitsen =)

2008-10-28 @ 22:54:09
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0