Tacogratäng

Det har jag, Liam o grannarna ätit nu på kvällen. Provade ett nytt recept o det blev sviiin gott!!!!! Skapligt smidigt o göra o kanon när man är några stycken...man kan förbereda och så bara in i ugnen =) Voíla!! =)
 Dagen har frflutit helt okej.... Sovmorgon * I like * sen var det bara att typ invänta att Danne skulle åka o jobba....han stack vid tolv typ...då sov Liam o sen har jag umågtts lite hit o dit med therese o maria....bla gick jag o tessan ut med hundar o Liam till affären......sen blev det ju bus och matlagning nu på kvällen.....

Pratade nyss med sambon...han var en aning butter för han hade först fått att han skulle åka till ett ställe och då skulle han ha kört lite hem omkring först och så sovit hemma....men sen när han lastat ett lass härifrån så ringde dom o sa att dom skickat fel...så nu får han idiot köra o fuska imornbitti för o kunna lossa.....såna jävla nötter....dom där är inga ljushuvven som sitter o delar ut kör ordrar....alltid varit lika körda....jaja...

Hade nog inte mer o skriva nu dårå....kolla klart på sjukhuset och den stackars kvinnan som föder barn.....hmm.....

Sen se om nån har lite tid o prata med mig en stund =)

Puss o heje

Kommentarer
Postat av: Zandra

aa visst gör den :-D tyckte många av dofterna va såååå starka o lukta förjävligt :-O men det fanns oxå många goda ;-D

2008-11-12 @ 20:26:04
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Jack

tacogratäng är gott =)

Händer idag ? ;-)

2008-11-13 @ 21:32:48
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0