Sviiin kul!!

Japp, det hade vi igår!!! Min älskade mamma köpte med sig abba singstaret från stan så det var stor allsång här igår kväll =)=) eller stor o stor, vi va 4, men vi lät nog som minst 10 =) det var jag o Carro, japp, vi regerade, o så var det Danne o Jimmy....o ci blev mäkta imponerade både Carro o jag för dom var grymma, spec Jimmy, han sjöng några låtar o sen helt plötsligt så fattade han o sjöng svin bra =) O min älskling som absolut inte gillar sånt där egentligen mummlade mest först men sen när han kom igång sjöng han oxxo svin bra!! Så vi hade riktigt jävla kul helt enkelt. Klockan blev halv ett bara sådär så då slutade vi men fy fan så kul det var!! ÄLSKAR abba!!!=)

Nu på morgonen är det rätt segt, inte sovit mkt inatt av olika anledningar o liam vaknade vid sju *snark*men nu har jag aif röjt i köket och dammsugit igen och grabbarna slog igång en film som jag halv glor på lite ibland...

Nu vill Jimmy ha plåster så jag ska göra samhället en tjänst =)

puss heje

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah! Ska bara säga att ja drömt om ABBA o sjungit heeela lååånga natten!! :D:D

2008-11-23 @ 13:45:33
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag nynnar hela tiden och är en superstar..

2008-11-23 @ 19:19:04
URL: http://www.metrobloggen.se/sellami

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0