My cut baby

Jaa, svin söt är han....bara sådär....
O han blir inte mindre söt för att han just nu har en handduk knuten på sig som en blöja....haha....han hade bajsat och det är strax badtajm så då tyckte jag han kunde slippa den. Men, sen blev jag lite sådär med min matta....hmmm.....så då knöt jag fast en handduk som ändå tar det värsta om han nu kissar =) man får inte vara dum...lägger upp bilder på det sen =) ser himla kul ut....haha....ja man roar sig lätt ibland ;)

Jaa, och om en stund kommer Las Caroline hit....klipp kilpp så fort sorken somnat....gahh, jag VET ju att det kommer locka sig hejdlöst.....jag som alltid alltid alltid kunnat sätta upp håret......om jag nu törs klippa av det så mkt idag så kommer jag inte kunna göra det, sätta upp det alltså....det fenomenet kan leda till ett så kallat psykbryt.....men det får man ta, hårspännen allan =) Jobbugast blir iaf helt klart självfallet...........men om håret blir riktigt tunt så blir det inte så jobbigt o platta det....det kommer jag dock aldrig att orka göra varje dag....hehehe....men när man ska iväg o se någorlunda anständig ut så kanske jag gör det, måste väl om inte annat =) dessutom är ju mössperioden i antågande så då kan man ju gömma sig under en sån när man har en "bad hair day" =)

Näpp, nu blir bad av unge, han får bada med bubblor idag igen...han bara love it!!!

Puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0