Men surt med söndag då

ja, iaf när danne ska åka o jobba idag igen liksom... Dessutom hade han tydligen "glömt" att han skulle byta till vinterdäck på lastbilen så även om han inte börjar jobba förrän 17.00 så måste han säkert åka vid typ två tre där nånstans.....och jag tror ju inte att jag får på vinterdäck på bilen, det är bra skit....ibland blir jag oerhört trött på att behöva tjata o tjata o tjata för att så simpla grejjer ska hända. Jag hjälper gärna till, inga problem, Men själv kan jag inte, till stor del pga att jag inte ens kommer åt däcken som är inlåsta i Kbgaraget och upplyfta på höfa hyllor så man behöver typ truck för o ta ner dom...och jag har Liam med mig. Det rimmar dåligt.... Och jag ska inte behöva be nån av hans arbetskamrater o göra det. Och inte min pappa heller för den delen..........

Så, nu fick jag det sagt.

Sov morgon idag då, mkt skönt. Vaknade vid halv tio när Liam blev insläppt i sovrummet och kommer skrattandes emot mig, bästa väckningen faktiskt =) En superglad unge =) lyfte upp han i sängen och så somnade han oxxo. Och nu vaknade han =)

Så nu blev det visst till att mata barn. Skriver mer senare.

Pupp Hej

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för igår o så. Va mycke trevligt:) Vi somna klockan 3 här hemma. Halv 4 till o me kanske.. Fatta hur seeeg man va imorse då:D Me Mattias va så himla glad imorse så han gick upp me Alvin:D Tror föresten ja sa d här te dig på telefon förut:/ Hmm.. jaja:D Nu vet du d igen om inte annat;) Pussisar!

2008-11-02 @ 19:03:39
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0