Julstök???

Ja det var tanken som slog mig imorse. Fick sovmorgon men sov bara till nio...då kände jag för att typ rusa ner till förrådet o släpa upp mina julgrejjer....=) o det gick ju bra ett tag, fast danne somnade på soffan när jag kom upp så jag tog med sorken ut i köket när jag år frulle o sen var det blöjbyte....sen iaf började jag, med liam hos mig förstås =), så jag gjorde iordning adventsljusstaken i köket så den står där med röda ljus o mossa med svampar i...jättefint!!=)
Nu är vi i vardagsrummet o liam RÖJJER kan jag lova!!!men han är på super humör idag så det gör inget, dock har han fått för sig o pilla på allt som står i fönstren....så det är ett evigt springande fram o tillbaka....därför blir det inte mer skrivet än så här, ska leka med busen en stund. Senare i em åker vi till stefan, karin o albin så då får grabbarna rusa av sig lite =)=)

Puss heje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0