Jag länkar

jag länkar till något som måste vara en av sveriges finaste bloggar....jag har inte hunnit så långt ännu, är bara i lsutet av oktober....men läste nyss ett inlägg som fick mina tårar att trilla....ni åste bara in o läsa. Förstår om ni inte orkar läsa allt men just det här specifika inlägget är skrivet 2november klockan 22.03 Rubriken Någon som vill beställa väckning???
Finaste bloggen
Ångrar att jag inte hunnit rösta på honom i rix fms blogg sm men om han går vidare ska jag rösta på honom!!!

Nu väntar jag på samtal från o carro och skvaller...

Älskar min underbara unge!!!

//jag

Kommentarer
Postat av: Carro

Jävla Vg.. Nu sitter ja här o gråter ju:) Super fint inlägg i bloggen va d:) Ska läsa lite mer me inte idag för ja har fortfarande ont i magen asså:/ Me vi hörs o ses! Pussis!

2008-11-27 @ 20:11:58
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0