Hur seg är jag dårå?!

Jo skapligt seg....Danne har sovmorgon....Kan ju vara skönt...önskar att jag oxxo sov just nu, även om han gick o la sig senare (helt självförvållat) så är jag oxxo grymt trött!!!!

Igårkväll hade jag iaf jätteskoj!!!!!! Carro kom hit vid nio o så snacka vi skit o så sjöng vi mitt senaste sing star - legends....Asbra låtar och vi kunde väl inte texterna sådär värsta bra men fy fan va vi skrattade!!!!!hahahaha!!!

Sen stöp jag i säng vid halv ett när hon gick o så vaknade jag vis två av att Danne står i ytterdörren o pratar med våra kära grannar som varit iväg på kryssning och som hade varit ute när dom kom till sörping o kom hem då vid två....skrattade gott åt dom med, eller, mest åt Sanny för han var hur kul som helst....=)
Sen somnade jag om illa kvickt.....=)
fast jag ska inte klaga för Liam sov till tio i åtta i morse så det är ju rätt okej....och jag får ju sovmorgon imorn om jag vill.....
Fast imorn måste jag städa efetrsom jag har ljusparty på kvällen klockan 19!!!! Sovmorgon tisdag ist kanske ;)

Näe, nu ska jag leka med sonen!!Höres!


Puss heje

Kommentarer
Postat av: Carro

Har du inte hunnit blogga idag för att du städar eller? :D haha! Syns ikväll;)

2008-11-10 @ 15:12:57
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0