Dåligt igen....jag veeet =)

Jaa, vet inte varför det blir så dålig uppdatering.....det är ju inte precis så att jag är världens mest upptagna människa höhöhöh....näe, precis...

Men nu iveckan har jag varit i stallet på styrelsemöte o då var klimpen hos mormor o morfar och sov när jag kom dit så jag slaggade oxxo över...lite skönt sådär....sen ons morg var det öppna förskolan som gällde....dock var ju inte mina favvisar karin o albin där men det gick ju alldeles jättebra ändå =) dom är för övrigt hemkomna till sverige igen nu och allt hade gått så bra på flyget till grancanaria och hem igen och allt var bara kalas! Men jag tycker nog allt att det är skönt o ha dom hemma igen!!!;)
Idag blev det stan på fm med mina älsklingar och finfina carro o hennes bejb =) köpte dom sista grejjerna till julkorten så jag hoppas hinna få iväg dom innan förste dec.....DÅ är jag verkligen ute i god tid!!=)=) *me like*

På em har vi ätit god mat....försökt söva en trött snorig lite kille som vägrade så han har inte sovit mkt idag men är faktiskt på topp iaf....men det blir nog sängen här snart vart efter......min sötast är inne i stan på basket....så det är bara jag o liten hemma....

fick göra ett litet avbrott, kunde inte motstå o skjutsa runt lite på Liam när han ville åka på traktorn *så jävla söt!*

imorn då....jaa, danne ska hjälpa mattias o byta till vinterdäck, förhoppningsvis får jag oxxo på det på v70n....sen blir det o fara hela låååånga vägen ut till gryt till min bästa Ida =) Ska komma ihåg att ta med en liten söt grej hon ska få...=) inget märkvärdigt eller nått till hemmet men det är ändå lite sött =)
sen på hemvägen ska jag stanna till i karin o stefans nya HUS som dom blev ägare till idag....så jävla roligt!!!! för dom.....hmm....vill oxxo!!!!!!!!!! men jag är glad för deras skull, huset verkar toppen så jag ska göra en inspektion imorn...har en känsla av att jag kommer tycka att det är sviiiin mysigt o bli jätte avis =)
 Men nu ska jag leka sista svängen med liam o kanske kasta honom i ett bad.....sen kanske det blir julkortspyssel eller lite ps2....får se....borde ju städa ni vet...ehmmmm......jaja, skiten ligger säkert kvar tills imorn ;0)

Pyss o kramar!!

//wirran

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack älskade vännen för kortet va toppengulligt=) me love you=) va även mkt trevligt att du hälsade på...gammla minnen kort o the det e grejer det;) Puss

2008-11-21 @ 13:18:54
URL: http://turbotuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0