Varm, trött, stressad = dåligt humör

Jaa, helgen har varit kanon trevlig...julbord i lördags o alkohol osv...mycket trevligt!!! Orkar faktiskt inte skriva mer än så. Träffade massa trevligt folk liksom.
Sen pizza med carro o svana igår innan danne drog på basket och jag åkte o hämta busarna 1 och 2. Liam cp trött eftersom han bara sovit en kvart på  hela dan...hej o hå....
Imorse lämnade jag Liam o hos Carro & Alvin (tack så jättejättemycket för hjälpen!!!) o sen åkte jag med Oliver till vet för ännu en spruta och så tittade dom i hans öron o så fick jag recept IGEN! Stamkund det är jag det!!! *suck suck suck*
Sen pratade jag med min älskade mamma och så bara brast det och jag kände hur färdig jag var o bara säcka ihop för att jag vet inte hur jag ska lösa allting med hund o barn o jag är ensam 1½ vecka nu och det är bara kaos....Men till slut bestämde vi att jag ska lämna ner Oliver till dom ist, där får han vara ifred från en pain in the ass unge som vill klättra på honom hela tiden, hur gulligt o mysigt det än är så blir det jobbigt för honom. Han slipper även sitta instängd i en liten jävla tvåa. Så det blir bättre. Iaf nu när jag är själv hemma liksom.En dag i taget. Och jag mår så jävla sämst av att se hur  han inte mår bra o se hur ont han har....om inte dom här sprutorna hjälper nu snart så finns det inget mer att göra...usch, nu blir jag bara ledsen igen och jag orkar inte. Sen kommer man hem, släpandes på grejjer, unge som inte vill hålla hand o därför bara ramlar o en hund i andra handen....ungen är svinarg när man kommer hem för han vill inte ta av sig byxorna...nahä...men till slut fick vi på ny blöja o så napp o ner i sängen, han hörde av sig i typ 15 sek o sen däckade han. Hoppas han sover ett tag nu, över timmen iaf.......

Nu har jag inte lust o skriva mer!

Förutom att jag redan saknar min babe massor!!!!!!Kom Hem!!!!!

Puss heje

Kommentarer
Postat av: Karin

Lilla gumman då.... vi hjälps åt vet du löser sig nog det här ska du se =) kram o puss!!!

2008-12-08 @ 17:38:14
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Zandra

Åh jobbigt vännen :-( Känner igen det där med alldeles för mkt runt omkring :-/ Kram!

2008-12-08 @ 19:15:27
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Carro

D e svin lugnt som sagt o ja säger som Karin säger oxå.. Vi hjälps ju åt:)

2008-12-10 @ 13:44:17
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0