Typ pissdag

Nja, eller, inte helt...
Danne sov hemma = skönt! Så han sprang ut med oliver en snabbis innan hann åkte och jag o mina små grabbar gick vid nio snåret....det är lite bök men det var skönt när vi väl kom iväg =) Dom senaste två gångerna har grannarna haft Liam så jag kunnat gå med voffi o ikväll kommer Carro förbi här på väg från jobbet så jag kan kila medans liam sover...det är verkligen guld värt!!! Funderar dock på att skicka henne med oliver som straff för dom ruggiga bilderna på mig i hennes blogg ;););) näevars, ja som ni märker så har jag alltså min Golden Retriver Oliver hemma igen, han kommer vara här året ut iaf.....det är en jäkla historia och jag orkar inte dra upp allt här just nu, men han är inne på ytterligare en behandling för sin artros för det smärtstillande hjälper inte längre :( så innan det nya börjar verka (om det nu hjälper överhuvudtaget) så lider han faktiskt för jag ser hur ont han har och det skär i mitt hjärta....han blir 6år i februari och jag känner att jag är glad om han ens kommer o hinna fylla 7.... :/
Som sagt, nu orkar jag inte förklara mer....

Annars har jag haft huvudvärk hela jävla dagen! *suck* dessutom ville b bara Liam sova strax över en timme på dan så han har varit äckligt trött dom senaste timmarna vilket inte har underlättat min värk =( sen har jag en aning pms o mensvärk så idag har jag nog inte varit någon vidare rolig mamma =(=(=(=( men imorn drar vi till karin o albin så då blir det tjo o tjim =)

nu, ska jag vila mitt huvud en stund, så kommer carro en snabbis sen *i like* =)=)=)

Puss heje *älskar alla mina grabbar*

Kommentarer
Postat av: Carro

D e sviiin lugnt har ja ju sagt.. O ja vet att du uppskattar d så d e ännu mer lugnt då;) Me nu måste ja laga nått o käka eftersom ja ska jobba idag. Me ja ringer ikväll:) Puss o kram!!

2008-12-04 @ 12:43:28
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Carro

D e sviiin lugnt har ja ju sagt.. O ja vet att du uppskattar d så d e ännu mer lugnt då;) Me nu måste ja laga nått o käka eftersom ja ska jobba idag. Me ja ringer ikväll:) Puss o kram!!

2008-12-04 @ 12:43:28
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0