Ska vi aldrig bli friska??!!

Jaaa,Liam fick ju feber dagen innan julafton och han blev feberfri igår....alla tre hostar vi som fan, Liams blev värre idag....suck.....plus att han har en orolig mage inatt....=/ Jag är hes utav bara sjutton, har haft ont i halsen men det är nästan borta, nu bara hes liksom =)

Näe, nu ska jag sluta gnälla!!!!!!!

GodJul förresten, hoppas er jul varit bra. Våran har varit, ja som ni vet, sjuklig, men ändå mycket bra!
Idag hade vi sista kalaset o då var vi nere hos mor o far o åt god gryta och sen öppnade massa massa paket =) VI MÅSTE FLYTTA!!!! herregud säger jag bara, VAR ska vi göra av allt??????just nu är hela vardagsrummet belamrat....ja jösses, det löser sig =)

Igår var vi hos Dannes pappa med familj i gusum....
juldagen var vi bara hemma med en liten sjuk kille
julaftonen firades hos dannes "plast"farföräldrar...många människor pålitet utrymme betyder hög värme men det var himla trevligt =)

Jag funderade på att skriva ner allt Liam fick i julklapp här i bloggen så har jag det sen liksom.....men jag orkar nog inte, inte just nu iaf.....

Imorgon måste vi köpa slang och kopplingar till våran nya diskmaskin så det blir stan en sväng....sen skulle visst svärmor o svärfar komma en snabbis.....till kaoset...hmm....annars vet jag inte....kurera oss kanske...

Jag måste ju få tillbaka min röst hyggligt i varje fall, till nyår, då ska vi ju skråla massa singstar så då jävlar =) ska bli skitkul på nyår!!!!!!=)=)=) längtar!

Nu ska jag försöka läsa ifatt bloggar för typ 4-5 dagar....hujja =) men, I like =0)

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0