Oo jag ska sova SNART

Jaa, känns trist o gå o sova tidigt, nattuggla som jag är men det ger ju resultat fetersom jag inte är lika död på mornarna.....

Blev uppbjuden på mat hos Willnäs/Frank en sväng, mycket gott och mycket trevligt...sen gick vi hem när dom for på lucia firande...Hade en mycket mycket trött liten kille här då kan jag säga...sov mellan halv 11 o halv 12 innan stan o så inget mer så det var ju befogad trötthet om man säger så....men så fick jag ett mess av grannarna vid halv 7 med förfrågande om fika så då gick vi in dit o kom inte tillbaka in förrän närmare 8. Så nu hoppas jag på sov morgon imorn eftersom jag lade en helt utslagen bebis som slockande så fort vällingen var slut =) mysis!

O så har jag tvättat massors massor idag oxxo så det är tvätt verkligen ÖVERALLT! Men det är skönt att det inte är så mkt tvätt kvar.....

Såå, nu ska jag gå och borsta gaddarna o så krypa ner o kika på tv o somna när jag känner för det...ska bli skönt!!!

*älskar mina grabbar*

Ps. Imorn blir det tårtbak...i form av en kaning, blir resultatet bra kommer det bild =)

Puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0