Oh nu sover han snart...puhh....=)

Jaa, han var inte dåligt trött nu, badet var massa skoj och han skrattade sådär oerhört hjärtligt...det ÄLSKAR jag verkligen =)
Fick bli riktigt tidig kväll ikväll...men jag tänkte försöka somna lite skapligt jag oxxo, hade tänkt mig o ligga i sängen vid 9 åtminstone...sen om jag somnar då eller inte det är ju det det =)

En fundering.....Varför levereras inte smsen till Willnäs???hmm...fick ju ett av henne som jag svarade på direkt men det blev inte levererat o inte det jag skickade nu heller....skumt....så om/när du läser det här Caroline....så kanske jag redan vet svaret ;0)

Idag fick jag lite dåligt samvete för att jag är så bekväm och tar allt för givet.....nu gäller det min lillkille....han är oftast glad men nu i några veckor har han från och till varit himla kinkig...samtidigt som jag märker hur han, varje gång han slutat kinka, har utvecklats ytterligare....som igår när han helt plötsligt fattade vad "crazy legs" är =) o han säger verkligen titta nu o pekar på nått....så låter det som att han frågar vad saker o ting är o tittar o pekar o ser sådär fundersam ut....sen säger han, även om han bara lyckas riktigt bra med att träffa tillfällen, men han säger ja....eller...ja a...så nu är det skitkul o sitta o prata och fråga honom saker när han svarar typ ja =) ser så kul ut, speciellt när han gör en rörelse till ja andet som Albin oxxo gör...snacka om att se och lär =)
Men nu tappade jag tråden lite här....hur som helst....jag skulle vilja uppskatta varje dag lite mer...speciellt det här vardagliga....men det är så lätt att hamna i nått kasst mönster när det mesta blir tråkigt och invant....men jag är verkligen lyckligt lottad, eller vi ska jag säga, som har fått en hittills frisk och stark liten kille. Fick ett samtal idag om en kompis kompis som fått barn igrå tror jag det var....allt har bara varit bra men de upptäckte på en gång att bebisen hade Down Syndrom...........det är absolut inte den värsta diagnosen man kan få men ändå....man blir nog galet paff.....när iongen anat nått på några ultraljud eller så....så ikväll går mina tankar till dom....det är Grattis till barnlyckan....och jaaa....vad säger man sen....inte beklaga heller för det är ju ändå ett litet liv....svårt det där.....men jag önksar dom iallafall lycka till, från djupet av mitt hjärta <3

Nu ska jag segla iväg till soffan och bara ta det lugnt....vänta på att tvättmaskinen blir klar...

ha det

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0