Galna unge =)

Jaa, idag är han nog inte riktigt klok =)=) var som en solstråle när vi vaknade vid 8...eller efter att vi vaknat ordentligt ska jag väl säga...han ligger o styr så dant i sängen på morgonen...sparkas o rullar över mig, gärna över huvudet....osv....men han är söt ändå... =)
Sen när vi skulle äta frukost fick han gröt...jättegott några skedar...sen skulle hana bsolut inte ha, så då fick det va....han bara satt o gapa o skrek...då ringde min mor o sa att hon blev hemma idag o ev imorn pga magbesvär så jag behöver inte åka ner till Oliver utan han har sällskap hela dagen...skönt för honom, ingt ont som inte för något gott med sig!=)
Så när jag pratade med mamma fortsatte han o föra ett himlans liv.....ja jösses!
Det har tex tagit jättelång tid o skriva det här inlägget för han gör massa han inte får o ska sitta i knäet, ska gå ner osv osv...så nu är det bäst att jag går bort härifrån, dessutom ska han snart sova igen o efter det sticker vi till stan o köper julkapp åt pappa Danne =)

see ya!

puss heje

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja vet va ni ska köpa!!! Na na na na naaaa naaaa te er som inte vet:D Ret visan:D

2008-12-10 @ 13:49:56
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Emma

hm, precis sådär är eddie ibland ju,. o när man själv är dundertrött o absolut inte orkar nånting så är just det där gapandet fruktansvärt! Ja, tur att han är glad o skrattig o mysig för det mesta iaf, annars skulle dagarna bli outhärdliga.. :/

2008-12-11 @ 15:55:19
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0