Flyttat ut....

Jaaa, från sovrummet alltså =)
så just nu sitter jag med bärbara datan i sängen i vardagsrummet o printar =) lite kul faktiskt =) detta betyder alltså att Liam äntligen fått eget rum!!!!=0) eller, ja, han får dela lite med datan men det mesta tillhör honom och det är så jäkla skönt att ha fått bort alla leksaker som belamrade hela vardagsrumsgolvet!!Spelade ingen roll hur mkt jag än städade och plockade, det såg ändå svinstökigt ut. Dessutm ycker jag att det är dags att Liam får eget, har vi tur nu och lite ork att kämpa så kanske Liam börjar sova hela nätter alla nätter i sin egen säng....plus att han är van vid eget rum den dag han börjar sova växa säng....fast det dröjer ju ett tag är klart....

Imorn ska vi till stan o kolla på en mini dator som Danne kan ha i lastbilen o titta på film på och surfa med....vilket i så fall betyder att jag får denna goding jag använder nu som min egen!!!=) har börjat känna att det skulle vara skönt med en dator som är bara bara min =) sniket eller hur =)=) men va fasen, jag använder den ju när danne är ledig, eoftast för att han ser till at den stationära är upptagen ...men sen försvinner ju denna när danne åker...men men, vi får se, det blir nog inte den här månaden kanske.....
sen ska vi iaf köpa fyrverkerier till ons o kanske kanske någon matta till Liams rum, så kalt och kallt på golvet i mitten nu liksom....
så ska vi hämta resesängen hos carro o mattias o ev kanske dom/hon kommer hit o kikar in nya stilen i lyan ;)

Nu kom danne in med oliver så nu är det snart sov tajm, ladda inför att få ordning på databordet imorn.....o organisera leksaker...måste skaffa lite förvaring.....hmm....

*älskar mina grabbar*

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0