FanFanFan

Jaa, vad ska man säga...är rätt jävla tom inombords.....det spelar liksom ingen roll om han blir bra....vart ska han bo då????

Nu är Oliver nere hos min mor o far o jag ska åka ner varje dag och släppa ut honom...blir ett jävla pysslande och åkande kan jag lova men vad ska jag göra då?? Det funkar inte o ha honom hemma....blir jätte bökigt....mår så jävla piss dåligt så jag vill bara skrika...o ingen Danne hemma heller så jag känner mig as ensam =(=(=( har fällt många tårar ikväll av uppgivenhet och sorg....vet inte var när eller hur denna resa slutar....just nu vill jag bara sova och inte vakna förrän allt är bra igen.....men som sagt allt är bara SKIT!!! Eller, okej, Liam o Danne är det ingen fara med och jag måste bara göra ett inlägg här att jag verkligen ÄLSKAR mina vänner som har erbjudit sin hjälp och ställt upp och kommer ställa upp på många sätt och vis!!! Utan er hade det varit total katastrof från början.....Tack så hemskt mycket!!!

Men jag själv står still mitt i livet med en hund som har ont, som inte har någonstans att bo och som jag antagligen inte kommer få leva med så länge till och jag har verklgen inget jobb så där krisar det oxxo duktigt....PANIIIIIK! nu orkar jag inte skriva mer igen....ville bara få ur mig lite....
tack för att ni läste

//jag

Kommentarer
Postat av: Zandra

säger ju att vi kan flytta ner...då kan vi hjälpas åt vet du :-) Men fy vilken jobbig sits du är i :-/ Kram!

2008-12-09 @ 06:42:54
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Carro

Allt löser sig i slut ändan o va inte rädd för o be om hjälp, för that´s what friend are for;)

2008-12-10 @ 13:45:51
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0